NavMenu

Ekskluzivno prikazivanje filma Aide Begić "Djeca" u Cinema Cityju

Izvor: eKapija Srijeda, 18.07.2012. 08:15
Komentari
Podeli

U novoj filmskoj sedmici od 19. jula Cinema City sa ponosom predstavlja Ekskluzivno prikazivanje višestruko nagrađenog filma Aide Begić "Djeca" te hita Open Air programa 18. SFF-a "Nedodirljivi" u okviru programa Art House te najavljuje početak pretprodaje ulaznica za najočekivaniji stripovski spektakl godine "Vitez tame: Povratak".

Radi velikog interesa sarajevske publike Cinema City u saradnji sa producentskom kućom Filmhouse od 19. jula predstavlja ekskluzivno prikazivanje novog BH filma, sjajne socijalne drame Aide Begić "Djeca". Drugi dugometražni igrani film mlade bh. autorke koja je sa svojim prvim ostvarenjem, dramom "Snijeg" 2009. godine osvojila čak 20 nagrada na festivalima širom svijeta svoju je svjetsku premijeru doživio u okviru programa Izvjestan pogled ovogodišnjeg Cannes Film Festivala gdje je i osvojio Specijalno priznanje žirija dok je svoju BH premijeru doživio na otvaranju 18. SFF-a 06.jula pred punim auditorijumima Narodnog pozorišta i Metalca. Dirljiva priča o preživljanju dvoje mladih ljudi bez roditelja donijela je i nagradu Srce Sarajeva 18. SFF-a glavnoj glumici, mladog banjalučanki Mariji Pikić koja predvodi šaroliku glumačku ekipu u kojoj su još početnik Ismir Gagula, beogradski velikan Nikola Đuričko, sjajni hrvatski glumac Bojan Navojec te bosanski veterani Jasna Ornela Beri, Aleksandar Seksan te Sadžida Šetić.

Radnja filma vrti se oko Rahime i Nedima, ratne siročadi koji žive u Sarajevu. Rahima, nakon tinejdžerskih godina ispunjenih kriminalom, pronalazi smisao života u islamu i nada se da će njen mlađi brat krenuti istim stopama. Njihov život, sveden na puko preživljavanje, usložnjava se kada Nedim u tuči razbije skupocjeni mobitel sina lokalnog moćnika. Taj događaj će Rahimu dovesti do otkrića da njen brat vodi dvostruki život.

"Djeca" će se u Cinema City od 19. jula prikazivati u dvorani 4 i putem digitalne kopije sa engleskim titlovima pa tako ovaj višestruko nagrađeni film mogu ravnopravno pratiti i stranci koji žive i rade u Sarajevu te turisti kojih je ovih dana sve više u glavnom gradu BiH.

Cinema City od 19. jula u okviru programa Art House predstavlja još jedan hit Open Air programa 18. SFF-a, sjajnu komediju sa elementima drame "Nedodirljivi" (Intouchables). Film francuskog rediteljskog dvojca koja čine Olivier Nakache i Eric Toledano urađen je prema istinitoj priči opisanoj u knjizi Abdela Selloua "Promjenio si moj život" a od kraja prošle godine je, nošen nepodjeljenim hvalospjevima kritike i publike, postao najgledaniji Evropski film sa preko 35 miliona gledatelja. U naslovim ulogama gledamo fantastični dvojac koga čine Francois Cluzet, jedan od najpopularnijih francuskih glumaca današnjice koga se sječamo iz originalne verzije hit trilera "Ne govori ni riječ" te sjajni Omar Sy koji je za svoju izvedbu osvojio i nagradu Cezar. Proglašen najvećim kulturnim fenomenom 2011. godine u Francuskoj gdje je drugi najgledaniji film svih vremena "Nedodirljivi" je u prvih mjesec i pol dana prikazivanja i u kinima susjedne Hrvatske imao gotovo 50.000 gledatelja.

Priča počinje kada nakon nesreće za vrijeme paraglidinga, Philippe, bogati aristokrat unajmljuje Drissa, mladog momka iz predgrađa nedavno puštenog iz zatvora za svog pazitelja... drugim riječima, osobu koja je najnepodobnija za taj posao. Dva svijeta će se sudariti i pomiriti da bi izrodili prijateljstvo koje je ludo, smiješno i snažno koliko je i neočekivano. Jedinstveni odnos stvoriće iskre i obojicu ih učiniti ... nedodirljivima ...

Cinema City još jednom podsječa da je radi podrške prikazivanju vrhunskih evropskih i svijetskih umjetničkih ostvarenja za sve projekcije u okviru programa Art House i dalje jedistvena cijena ulaznica od 4 KM.

Cinema City od 19. jula kreće sa pretprodajom ulaznica za najočekivaniji stripovski spektakl godine "Vitez tame: povratak" (The Dark Knight Rises). U pitanju je treći nastavak blockbuster serijala Christophera Nolana, tvorca blockbustera "Početak" urađenog prema jednom od najboljih stripova svih vremena nastalog iz pera legendarnog Franka Millera sredinom 80-tih godina prošlog vijeka u izdavačkoj kući DC. Predhodni film "Vitez tame" je 2008. godine na svjetskim kino blagajnama inkasirao preko milijardu dolara a milioni fanova, kako širom svijeta tako i u Sarajevu sa velikim nestrpljenjem očekuju završetak fantastične epske sage u kojoj popularnog super junaka na velikom ekranu oživljava karizmatični i mračni Christian Bale, junak hitova "Equilibrium" i "Terminator: Spasenje". "Vitez tame: Povratak" na repertoaru Cinema City naći će se od 26.jula zajedno sa akcionim hororom „Gavran“ (Raven), kreatora još jednog stripovskog hita "O za Osvetu" Jamesa McTeiguea u kojem popularnog pisca horora Edgara Allana Poea oživljava John Cusack.

Cinema City još jednom podsjeća na novu ponudu Family Day svake srijede u kojoj uz jedinstvenu cijenu ulaznica od 4 KM za redovne i 6 KM za 3D projekcije obitelj može dobiti Family Combo Paket (4 proizvoda Coca Cola 0,33 + 2 pakovanja srednjih kokica) po zaista vrlo povoljoj cijeni od 10 KM te na uslugu telefonskih rezervacija ulaznica na već dobro poznati broj telefona 033 567 267 svakim radnim danom od 10 do 13 sati.

Sve informacije oko promotivne usluge Family Day, aktuelnih i nadolazećih filmskih naslova, te svih usluga multiplexa Cinema City svi zainteresovani mogu pronaći na filmskom portalu www.cinemacity.ba ili putem info telefona: 033 567 288.